سلام

میخواهید به دبی سفر کنید؟. این اولین باریست که به دبی سفر میکنید؟ میخواهید از زمانی که در دبی هستبد حداکثر استفاده را ببرید.
در اکثر مواقع در اولین سفر به دبی پول زیادی خرج میشه بدون اینکه از تمامی اماکاناتی که در دبی وجود داره اطلاع داشته باشید، در حقیقت شما مجبورید به توصیه های راهنمای تورتون گوش بدید و از بین گزینه هایی که بهتون پیشتهاد میشه یه چند تایی رو انتخاب کنیدولی معمولا این گزینه ها محدود میشن به خرید در یکی دو تا فروشگاه مثل سیتی سنتریا فروشگاهای میدون جمال مثل عرض الهدایا یا دی تو دی و حداکثر شما رو میبرند به امارات مال، برای تفریح هم معمولا بجز گشت صحرا یا بازی های آبی واید وادی جای دیگه ای نیست
توصیه های راهنمای تورها
جاهائی که راهنمای تورها به شما پیشنهاد میکنند رو میشه به خیابان ناصرخسرو تهران و یا کوچه مهران تشبیه کرد. معمولا اگر چند بار به دبی سفر کنید و هربار چندین میلیون تومن خرج کنید تازه میفهمید که جاهائی که بهتون پیشنهاد میشد چقدر پیش پا افتاده و ابتدائی هستند و با اون همه پولی که خرج شده میشد خیلی بهتر از این ها خوش گذروند.
این تجربه برای من و خیلی از دوستام اتفاق افتاده و تنها دلیلش هم اینه که ما اطلاعات کافی از شهری که میخواستیم تعطیلاتمون رو توش بگذرونیم نداشتیم و کسی هم نبود که بتونه تمام تفریحات ممکن رو بهمون بگه تا خودمون حق انتخاب داشته باشیم و متناسب با جیبمون حداکثر استفاده رو از پول و وقتمون بکنیم
درباره دبی بیشتر بدانیم
به همین دلیل من تصمیم گرفتم که توی این وب سایت تمام تجربه های خودمو با شما درمیون بگذارم و محلی رو بوجود بیارم که شما هم بتونید تجربه های خودتون را با بقیه درمیون بگذارید و از تجربه های بقیه استفاده کنید.اگر قبل از اومدن به دبی یه چند ساعتی رو تو این محل بچرخید میتونید یه برنامه ریزی درست و حسابی برای خودتون بکیند.
نمایش انگلیسی

۱۳۸۸ فروردین ۱۱, سه‌شنبه

پارک آبی دریم لند


این پارک آبی در دبی واقع نشده و در شهر ام الکوئن قرار دارد. ولی چون یکی از بزرگترین پارکهای آبی منطقه است و دارای تفریحات جالبی است، اون رو هم در مجموعه پارکهای آبی که شما میتونید انتخاب کنید قرار دادم.

تعداد بازی های آبی این پارک از همه پارکهای دبی بیشتراست و بازینهای اون در هیگکدام از سایر پارکها وحود نداره. البته خوب پارک قدیمی است و تجهیزات مدرن واید وادی یا آکواونچر رو نمیشه توش پیدا کرد.
قیمت بلیط این پارک در حدوو 70 درهم باید باشه. از امکانات منحصر به فرد این پارک مبشه به موارد زیر اشاره کرد


  • نوشیدن مشروب در این پارک مجاز است و داخل جگوزیش بار داره

  • شما میتوانید پلاژهای داخل پارک رو اجاره کنید که در این صورت هزینه باری های آبی مجانی خواهد بود

  • چتر سواری و هواپیمای گلاید
اگر در دبی ماشین اجاره کرده باشید رفتن به این پارک خبلی راحته، باید از اتوبان امارات (معروف به شارع امارات) به سمت عجمان آنقدر بروید تا تابلوی ام ال کوین را در سمت راست خود ببینید. در صورتی که اتومبیل ندارید پیشنهاد میکنم با تورهای مسافرتی مانند عربیا هوریزون تماس بگیرید، اونا خدود 100 درهم از شما خواهند گرفت. تلفن تماس 042347477

0 comments: